Naar mijn service
Bezorgmelding doorgeven via uw STW-account
Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
Bezorgmelding doorgeven zonder account
Heeft u een vraag over de bezorging of wilt u een klacht doorgeven?
Handig om te weten
Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.
Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt via mijn.stellingwerf.nl een bezorgklacht doorgeven. Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2051 of per mail: contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Wanneer u de klacht voor 12.00 uur indient, proberen wij de krant na te bezorgen. Voor het indienen van een klacht na 12.00 uur of indien u de krant ook niet heeft ontvangen in de nabezorging kunt u telefonisch contact opnemen via 088-800 2051.
Wanneer u de klacht voor 12.00 uur indient, proberen wij de krant na te bezorgen. Voor het indienen van een klacht na 12.00 uur of indien u de krant ook niet heeft ontvangen in de nabezorging kunt u telefonisch contact opnemen via 088-800 2051.
Wat is de bezorgtijd van de Stellingwerf?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 7.00 uur bij u te bezorgen.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2051.