Veelgestelde vragen
Zoekresultaten
Meest gestelde vragen
Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.
Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Wat zijn de abonnementstarieven?
Dit zijn de tarieven van de Stellingwerf per 16 december 2023:
Compleet abonnement
Per maand: € 9,50
Per kwartaal: € 28,50
Per halfjaar: € 57,-
Per jaar: € 114,-
Digitaal Extra abonnement
Per maand: € 6,-
Per halfjaar: € 36,-
Per jaar: € 72,-
Bij betaling per factuur geldt een toeslag van € 2,- per betaalperiode. Wilt u overstappen naar betaling per automatische incasso, dan maken we dat graag voor u in orde. Bel ons op 088 - 800 2051 of stuur een e-mail naar contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Compleet abonnement
Per maand: € 9,50
Per kwartaal: € 28,50
Per halfjaar: € 57,-
Per jaar: € 114,-
Digitaal Extra abonnement
Per maand: € 6,-
Per halfjaar: € 36,-
Per jaar: € 72,-
Bij betaling per factuur geldt een toeslag van € 2,- per betaalperiode. Wilt u overstappen naar betaling per automatische incasso, dan maken we dat graag voor u in orde. Bel ons op 088 - 800 2051 of stuur een e-mail naar contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Wat is de bezorgtijd van de Stellingwerf?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 7.00 uur bij u te bezorgen.
Hoe kan ik een bezorgmelding doorgeven?
Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.
U kunt uw bezorgmelding zelf eenvoudig doorgeven via onze bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Komt u er niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met ons KlantencontactCentrum via 088-800 2051.
.
U kunt uw bezorgmelding zelf eenvoudig doorgeven via onze bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Komt u er niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met ons KlantencontactCentrum via 088-800 2051.
.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2051.
Ik wil bezorger worden.
Wat fijn dat u bezorger wilt worden. Wij verwijzen u graag naar www.bezorgdekrant.nl voor meer informatie.
De acceptgiro verdwijnt | Hoe kan ik nu betalen?
Zoals u wellicht heeft vernomen verdwijnt de acceptgiro per 1 juni 2023 in heel Nederland en zullen banken dit niet meer als betaalmiddel verwerken. Ook de nieuwsbladen van Mediahuis Noord zullen daarom noodgedwongen moeten stoppen met het versturen hiervan. Dit betekent dat u vanaf 1 maart 2023 voortaan facturen zonder acceptgiro van ons zult ontvangen. We begrijpen dat dit mogelijk vervelend voor u kan zijn. Kies voor betaalgemak, kies voor automatische incasso.
U kunt dit zelf snel en eenvoudig regelen door hier te klikken.
Hieronder geven wij aan hoe u uw abonnementsgeld ook kunt betalen:
Internetbankieren
Papieren overschrijfkaarten
- Het abonnementsgeld wordt automatisch van uw rekening afgeschreven
- Geen bijkomende kosten, dus u bespaart € 2,00 per betaalperiode
- U heeft er geen omkijken naar
- Eén telefoontje en uw machtiging kan weer worden stopgezet
- Uw facturen kunt u altijd digitaal inzien door in te loggen op mijn.stellingwerf.nl. Ga hiervoor naar Mijn Abonnement.
U kunt dit zelf snel en eenvoudig regelen door hier te klikken.
Hieronder geven wij aan hoe u uw abonnementsgeld ook kunt betalen:
Internetbankieren
- U ontvangt een (digitale) factuur
- Via internetbankieren kunt u deze betalen
Papieren overschrijfkaarten
- U ontvangt een (digitale) factuur
- En betaalt deze via een overschrijfkaart
- Deze kunt u bij uw eigen bank bestellen
Hoe kan ik een naamswijziging doorgeven?
Voor het wijzigen van uw naamgegevens verzoeken wij u contact op te nemen met ons KlantContactCentrum via 088-8002051 of per e-mail via contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Waar kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Wilt u van een ander rekeningnummer betalen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via ons KlantenContactCentrum op 088 800 2051.
Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
U kunt uw nieuwe adres zelf doorgeven via uw STW-account. Tevens kunt u dit doorgeven aan ons KlantenContactCentrum, telefonisch via 088 800 2051 of per mail aan contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Ik wil mijn vakantie doorgeven.
U kunt zelf uw vakantie doorgeven via uw STW-account. Voor vragen kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2051.
Hoe kan ik een onderbreking wijzigen of annuleren?
Wilt u een wijziging doorgeven in uw onderbrekingsservice of deze annuleren? Neem dan contact op met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2051.
Wanneer start mijn abonnement?
Uw abonnement start zo snel mogelijk. Binnen drie werkdagen nadat u zich via deze website heeft aangemeld, krijgt u de eerste krant in de bus of toegang tot uw digitale krant. Bovendien ontvangt u een welkomstbrief met daarin alle informatie over uw abonnement.
Stopt mijn abonnement automatisch?
Uw abonnement stopt niet automatisch, deze geldt tot wederopzegging. Een opzegging moet minimaal één maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode bij ons binnen zijn. Lees hier de volledige voorwaarden.
Hoe kan ik een abonnement beëindigen?
Wilt u uw abonnement opzeggen? Wij vinden het jammer dat u dit overweegt. Houdt u rekening met de opzegtermijn van één maand. Wij helpen u graag bij ons KlantenContactCentrum, van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur via 088 800 2051.
Kan ik de Stellingwerf ook digitaal lezen op bijvoorbeeld mijn telefoon of tablet?
Met de Stellingwerf app heeft u onbeperkt toegang tot onze digitale editie. U leest de krant in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op uw scherm en kunt op ieder artikel inzoomen. U kunt artikelen ook downloaden.
Waarom moet ik een Stellingwerf-account aanmaken?
Om gebruik te maken van de digitale diensten van de Stellingwerf heeft u een Stellingwerf-account nodig. Dit account kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor het doorgeven van uw vakantie of om online een bezorgklacht te melden.
Daarnaast heeft u met uw Stellingwerf-account toegang tot de digitale krant via de app voor tablet en smartphone en alle online artikelen op stellingwerf.nl.
Daarnaast heeft u met uw Stellingwerf-account toegang tot de digitale krant via de app voor tablet en smartphone en alle online artikelen op stellingwerf.nl.
Kan ik mij aanmelden met verschillende mail adressen?
U kunt uw STW-account slechts met één mail adres registreren en aanmelden.
Wanneer is de digitale krant beschikbaar?
De digitale krant is vanaf de volgende tijdstippen te lezen:
Dinsdag (huis-aan-huiskrant): 7.30 uur
Donderdag (abonneekrant): 7.30 uur
Dinsdag (huis-aan-huiskrant): 7.30 uur
Donderdag (abonneekrant): 7.30 uur
Ik wil graag een artikel uit een oude krant teruglezen, hoe doe ik dat?
U kunt alle uitgaven van Mediahuis Noord inzien die ouder zijn dan 4 weken.
Ga naar www.dekrantvantoen.nl
Ga naar www.dekrantvantoen.nl
Ik kan niet inloggen.
Waarschijnlijk heeft u wel een account aangemaakt, maar deze nog niet gekoppeld aan uw abonnement. Ga naar inloggen en koppel uw abonnement met uw postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van uw rekeningnummer. Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2051.
Ik wil de redactie attenderen op een item of een tip geven.
Tips zijn altijd van harte welkom! Vermeld duidelijk uw naam, telefoonnummer of e-mailadres zodat de redactie eventueel contact op kan nemen voor aanvullende vragen. Wanneer u foto’s meestuurt dient het auteursrecht bij de inzender te berusten.
Wilt u de redactie uw mening geven over een artikel dan kunt u een mail sturen naar
stellingwerf@mediahuisnoord.nl en/of per telefoon via 088 - 800 4111
Wilt u de redactie uw mening geven over een artikel dan kunt u een mail sturen naar
stellingwerf@mediahuisnoord.nl en/of per telefoon via 088 - 800 4111
Mijn vraag staat hier niet tussen.
Wij helpen u graag verder bij ons KlantenContactCentrum, 088 800 2051.